2009-08-07

Resultatet: En donna på stranden

































6 Comments:

At 6:37 em, Anonymous Anonym said...

Shit vad du är duktig!!!!
Jag torde tillhöra ledningsgruppen i din fan-club, och borde redan ha dig höjd till minst 14:e tonläget, men det här imponerade på mig!

OK-vi ska inte skulptera ihop, inte heller skissa eller spela golf - eller sy för den delen. Så vad finns kvar...kanske rida på islandshästar??

Käraste Disan, du är världens mest begåvade på alla områden. Gratulerar till lyckat resultat (vet inte här om jag gratulerar dig eller dina föräldrar...)

/Annika

 
At 7:36 fm, Anonymous Anonym said...

Alltså. Man blir ju helt lycklig!!! Va!!
Jag tycker du ska lägg ut en kontaktannons åt henne. Hon kanske kan hitta en karl rentav!
Vilken donna.
Jättekul att du är nöjd. jag med.

/Pernilla

 
At 11:09 fm, Anonymous Anonym said...

Snyggt Disan!
Att sätta Tänkande Marion på stranden är ju en fenomenal idé.

Du ha som Annika skriver mänga talanger. En är att hitta till de kul högskolekurserna.
Heja Disa!
Heja HGO.se.
/Greta - The mOm

 
At 11:42 em, Blogger thethesomeplacenew said...

skitsnygga foton och skulptur! du är en sån konstnärskvinna (eller kanske man ska säga renässanskvinna - du kan ju vetenskap och sånt me ju!)

/mos

ps jag vill också va med i fanclubben, var ansöker man?

 
At 12:47 fm, Blogger drDisa said...

Tack för alla fina kommentarer! Mkt rörd! =)

 
At 11:01 em, Blogger Unknown said...

Att ha Disablod i ådrorna borde väl innebära att fanclubmedlemskapet är medfött för alla privilegierade: systrar, mammor, brorsor, mostrar, Misor och mumintroll . Det är vi andra amatörer som måste jobba så att svetten lackar för att fixa VIP...

 

Skicka en kommentar

<< Home