2009-03-18

Tenta på fredag - (o-)samlade tankar

Inflammation. Det är inte bra att ha. Den kan vara akut (Tokfint väder ute.) eller kronisk, beroende på den histologiska bilden. Borde kanske diska? Eller vattna blommorna? Nej, plugga var det. Har jag ätit lunch? Osäker. Kan göra det igen isf. Vad ska jag äta då? Ägg har jag. Påminner mig om att jag pluggar - ja det gör jag. Cancerutveckling i ett hönsägg skulle förmodligen resultera i ett teratom. Var för sa jag så? Hmm, det finns lite grönsaker också - dem kan jag ta. Var det inte väldigt länge sedan jag skurade rent bakom spisen och kylskåpet? Åh, vad jag pluggar. Plugg, plugg.

Vad gör ni denna underbara dag?

Etiketter:

1 Comments:

At 7:42 em, Blogger Elin i Björken said...

En underbar dag som denna åker jag hem från jobbet och tänker: "Idag har jag inte gjort mycket rätt, inte."

Men inget som inte går att åtgärda, tack och lov.

 

Skicka en kommentar

<< Home