2009-03-02

En duktig måndag

Har varit duktig och pluggat massor idag. Memo to self: När det inte går så bra, ring en vän! Vännen kom igår och redde upp min studiesituation och talade om vad jag skulle göra, och nu känns allt mkt bättre. Det har varit lite jobbigt (läs: gah, gah, ångest) de senaste dagarna, men det börjar nu ordna upp sig tack vare denna strukturering. När man är som mest stressad är det verkligen svårt att ordna upp tankarna, är det.

Efter att nu ha klarat av dagens pluggande kan jag därför ta det lite lugnt och avnjuta en släng av hypokondri (Som vår käre Shakespeare skulle uttryckt sig: Är det ett malignt melanom jag ser / med eggen riktad mot min hand?) och kanske ta ett bad. Eller göra som vanligt och vräka i mig ngt gott samtidigt som jag ser på film och löser sodoku. Vi får se vad det blir!

Etiketter:

1 Comments:

At 7:50 em, Blogger Elin i Björken said...

Man FÅR belöna sig själv när man varit duktig! Det är helt OK.

 

Skicka en kommentar

<< Home